Thursday, April 23, 2009

hidup yang tak seindah dulu..



hidup da xseindah dulu....dulu aku leh senyum tanpa rase macam terpakse..aku hepi dulu sebab aku rase hidup aku penuh...aku rase hidup aku perfect..aku rase aku plg bhgie dalam dunia..tapi skunk aku xleh nak rase tu sume lagi..tuhan dah tarik segala nikmat tu sume..tuhan dah uji aku dengan baik skali..aku xpenah rase bende macam nie..aku mmg lemah...aku terlampau kerdil utk lawan takdir nie..dari hari ke hari aku rase aku makin sakit...aku cari kat mana punca nie sume..menangis???xde gune ngan menangis...aku rase macam tangisan xpatut aku layan...coz aku tau mmg tuhan uji aku bile dah sampai tahap nie..kalau dulu aku besemangat dalam sume hal..aku tau aku akn berjaya..tapi rupenye aku silap..telampau besar n tinggi target aku...aku kene start dari bawah balik...tuhan...kuatkanlah hamba mu ini utk hdapi hari2 yg aku akn tempuh nie...kepadaNya aku pohon dijaga insan2 yg aku syg...aku sayang mereka....dipohon dilindungi dan sentiasa hidup dalam kegembiraan yg mana aku xleh nak rasa kegembiraan tu..aku doakan sumenye berbahagia....kepada pembaca blog aku nie..aku harap korang sume jage n hargai org disamping anda..kte xkan tau ape akn berlaku pada hari depan...selagi tu..aku rase kite patut hargai mase tu dan kite mmg patut menghargai ape saje yg kite ada di sebelah....

No comments: