Sunday, April 26, 2009

Satu hari...


(gambar kat sbelah nie xde kene mengena ngan tajuk nie.tapi oleh krne aku xde gmbr nak letak..aku letak jugak..)
Tajuk yang aku sendiri pon xtau nak tulis ape..tapi yg aku tau..aku telah jalani satu hari yg panjang dan cukup meyedarkan aku..Cube kita bayangkan satu hari tu leh buat kita sedar ngan sume yg tlh kite wat selama nie..Sebenarnyer manusia ni mmg pelupe...kadang2 je kite akn igt...tul x..selagi kite x remind, xflash back balik..xkenang..so...ngan kite wat macam tu kan..kite leh la compare ape yg kite dah ubah diri kite nie kepada diri yg lame..ape yg dh brubah...ape part yg xelok,kite buang..ape part yg baik kte wat dulu kte patut kite kekalkan...ape salahnyer kite kenang balik ape part yg best dalam idop masing2 nie..then kte kekalkan memori yg best2 tu...lekatkan dalam kepale n truskan idop normal nie ngan hepi...aku rase ngan care macam tu kite lebih mghargai idop nie dgn baik..kan...Ape kenangan korang paling best dalam idop nie tapi korang dah xbuat dah lagi skunk...so pikir2kanlah..dan slamat beramal...hehe...

No comments: