Thursday, June 11, 2009

Tuhanku...



ya Allah...aku tau aku hanya pelakon di atas pentas dunia mu ini ya Allah..
tapi aku tak penah sangkakan sampai ke tahap ini ujian yang kamu berikan..aku hanya takot pada dugaan yang kau berikan ini ya Allah..aku takot untuk berdepan..aku xcukup kuat untuk harung sume nie...aku berharap sangat aku dapat perbetulkan sume yg aku telah lakukan..aku juga berharap dapat aku kembalikan semua kegembiraan aku selama ini..aku tidak lagi seceria dulu ya Allah..

Mungkin aku xpenah bersyukur dengan nikmatmu Ya Allah... Kembalikan kegembiraan aku itu ya Allah.. Kau telah berikannya selama ini dengan baik sekali..aku bersyukur Ya Allah..aku amat perit dalam keadaan ini ya Allah...kalau la mmg ditakdirkan aku tidak dapat kegembiraan itu lagi..engkau hadiahkan kegembiraan yang penah aku kecap itu padanya..Hanya itu yang aku pinta dariMu Ya Allah..Engkau jagalah dia dari segala perkara-perkara buruk .. Hanya engkau yang mampu Ya Allah...

All I beg is that you’ve taken care of her and will continue to do so. she deserves to be happy for once, because you’re the only one who can hand it to her. Make sure she knows we all love her, that I’m sorry, and that I will love her forever and ever times a million times a billion times infinity plus one. I swear.

4 comments:

JAY said...

aihhhh... gano tan??

Oh techickechic~ said...

be strong abg~ (:

m e E n said...

aku napok mu
time one in a million ritu
kt tv doh.

zolberlyder said...

Hoho..Napok ke?hahaha..malu~~