Monday, February 1, 2010

Untuk hari-hari yang aku akan lalu..


Aku akan segera bangun stiap kali aku jatuh..
Aku akan terus sabar stiap pada stiap bende yg menimpa ke atas ku..
Aku akan cuba untuk mengubah nasib aku yg aku rasakan tidak cukup bagus untuk masa akan datang.
aku akan cuba untuk terus puaskan hati semua pihak selagi termampu..
aku juga akan cuba melakukan segala perihal dengan cara yang terbaek..
aku cuba untuk mengeraskan hati ku yg kurasakan cukup lembut...
aku akan terus mengingati segala yang aku rasakan cukup indah bagiku untuk dilupakan..
aku juga akan cuba untuk tidak tangisi apa yang terjadi pada kejadian yang lepas..
Aku akan terus cuba dan terus cuba untuk berdoa untuk seluruh hidupku agar aku kuat dalam menjalani hidup sebagai sorang insan di atas muka bumi ini..
dan semua ini adalah untuk hari-hari yang akan aku lalu....
Peace of mind..

No comments: