Tuesday, May 5, 2009

Ibu...


Sempena hari ibu nie..aku nak gak wish slamat hari ibu pada sume kaum ibu terutama mak aku...She is the best mama in the world....start die lahirkan aku ke dunia nie..bg aku pelajaran n didikan yg terbaik stakat nie..jasanya mmg xterbalas...baru je pagi tadi die kol aku...die suh aku balik kampung....rindu kat aku ktenyer...din bukan xnak balik ma..din xleh cuti...hurm...hari nie hari paling lame aku besembang ngan mak aku dalam phone..die byk tnyer aku....pasal keje..pasal life aku..nasehat n tazkirah die mmg xdapat dielakkan ble die kol aku...hehe..tapi bende tu sume buat aku rindu sangat kat mak aku nieh...hurm....kenape la aku nie jadi besar..kan best aku nie kekal kecik n duk je kat umah kampung tu...bangun tido g main...balik mintak nasi ngan mak..mandi sungai...balik kene rotan ngan mak...nak g skolah mak sikat rambut..balik cter kat mak ape dah jadi kat skolah..time saket mak teman tido...sanggup xtido ngan abah...baeknyer ma...hurm...tapi skunk dah besar..kene tinggal umah cari duit utk mase depan aku lak..jauh dari mak ayah...jarang balik buatkan aku rindu kat dorang..mak ayah terlampau bejasa pada anak2..aku rase besyukur dilahirkan dan dibesarkan dengan mempunyai ibu n bapak compare to other yg xde mak ayah(yatimpiatu)..aku doakan sentiasa dirahmati ibu aku n slalu dimurahkan rezeki n disehatkan tubuh badannya...n paling penting...sentiasa jadi ibu yg paling sporting dalam dunie nie...Thanks m0M!!!!Happy Mothers Day..

4 comments:

JujahMadzlan said...

yeah..heppy mother's day~

Judinnnn!! ahah..jumpa gak blog kamo!
rajen2 la singgah page techic! =)

farwalis said...

mu wat aku sero hati a...huhuhu

zolberlyder said...

hehehe..orait la tu techic...musti singgah pnyer...hehehe..kamopon jgn melupakan diri untuk menyinggahkan diri ke warung zolberlyder okeh??

zolberlyder said...

asal caki??ko sero ati asal??