Saturday, May 30, 2009

kisah aku time aku xde...

sori pada followers aku coz aku dah lame xupdate ini blog..dalam 2 3 mggu nie aku sibok sgt...banyak hal nak kene setel n byk hal dah jadi pada aku...so...hari ni bru ade pluang nak kongsi ngan korang...
3 mggu lepas aku dapat tau satu berita yg amat mengejutkan aku...aku trus kol bos aku n trus balik ke terengganu...ble dah sampai terengganu, aku rase macam makin teruk masalah tu...aku pon hairan kenape la bende tu mesti jadi...aku pelik sangat..aku xtau kenapa tuhan uji aku sampai macam nie sekali..aku hanya redha sebagai hamba yang lemah...
aku cuba kuatkan semangat aku...tapi aku xleh..smpai la aku dimasukkan ke wad tgkt 12...pada malam tu aku xdapat kawal lagi..aku jadi sesak nafas....sesak yang teramat sangat..tapi mujurla ayah aku bgn malam tu nak smayang tahjud...then tertengok aku kat depan tercungap2...die cuba angkat aku..tapi aku dalam keadaan selak..n mase tu aku rase umah aku jadi gelap sangat...ble aku sedar balik, aku dah ada dalam kereta...mak ngan abah aku bawak aku ke hospital malam tu gak...sampai je aku kat hospital aku kene inject n di beri penafasan ngan gas ape ntah...dari tong yg amat besar...
tapi pastu aku sedikit ok...then malam tu aku ngan mak aku tido kat situ la..
sok pagi baru leh aku kuar...mujurla xde pape anak ma...kalau x..ma xtau la.....ma hanya menangis je...din lagi sedey ma...ma je yg xtau ma....ma jangan nangis lagi...
then start pada hari tu aku kene pakai heler tu balik..dah lame gler aku tgglkan bende tu...aku dah xnak pakai lagi bende tu...tapi skunk nie kalu teruk sangat pon aku still cube xnak gune bende tu..
lepak kat kg buat aku banyak sedar...seminggu aku duk kat kg...ma banyak tnyer aku ape nak makan..ape nak buat...tapi aku just menggelengkan kepale je...
sampai la pada pagi aku nak balik ke kl tu..ma tnyer aku...kenape ni nak.......aku just senyum.....din sayang ma....aku peluk mak aku...aku cium tangan ayah aku..then aku blah dari umah....pergi umah kakak aku yg no3..aku peluk die n trus blah dari terengganu....aku harap aku balik sume akan brubah....aku harapkan sangat2...
pesan aku kat adik bradik yg lain..tlg tgk2kan ma n abah.........
ble dah sampai kl..aku xdapat nak focus dalam keje aku..aku buntu sangat...aku xleh nak wat ape lagi...aku hanya berdoa je semangat aku kuat balik...aku tau aku kuat..n mmg aku kuat......cume aku takot nak bangun pada pagi esok..sebab malam tu aku xtau keadaan aku macam mane...n stiap pagi adalah paling berat bg ku skunk.......(harap2 sumenye akan kembali normal..n tuhan akan bantu aku...)amin....