Wednesday, May 6, 2009

nak belajar lagi..

topik kali nie aku nak kongsi pasal aku nak sambung blaja....bukan sekarang k...maybe someday...hehe..aku nie nak kate pandai bab pelajaran nie xgak..tapi memandangkan aku nie rase macam xcukup ilmu, akku rase macam nak blajar lagi...slame nie aku rase aku blajar sume stok bidang terjun...nape la aku nie mcam nie..start dari skolah lagi..aku amek akaun..pastu masuk kolej amek IT..ble keje lak, bidang weather lak...haish....so skunk...aku rase macam aku tau apee yg aku nak..ape yg aku minat....aku rase macam aku nak mendalami ape yg aku minat tu...kan??tapi buat mase skunk nie aku xleh nak blajar lagi..sebab aku keje...nak sambung blaja full time xde org nak tanggung..hadeh....so kene la buat part time study....tgk org len study macam best je...tgk awek sndri study macam jeles je...sebab masing2 ade impian masing2 kan..so blajar tinggi2 adalah salah satu impian aku dari dulu....memandangkan adek bradek aku yg len xblajar tinggi...patutnye aku la yg jadi pemecah rekod ketinggian tu...tapi xpe..aku kene sabar dulu..kene tunggu nak pegang buku n pen lagi nie..nak jawab perikse..nak bgn g kelas..nak g tnyer lec...hurm..aku rindu sume tu...dulu time blajar bodoh amat aku nie..xbuat pon sume tu..time problem cari org lain..bukan lec..hehe..naknyer aku blajar....nak!!!! nak layan gambar time aku blajar dulu x??hehe..tapi bukan skunk..so bermakne tajuk kali nie akan bersambung la...gambar2 tu aku kene edit dulu...so korang tunggu k...hehe..sabar......tata...

2 comments:

leychaysuxx said...

kita belaja sekali nnt deh?~ :)

zolberlyder said...

orait!!hehehe..master okeh???