Thursday, May 7, 2009

Outstation

kali nie aku nak kongsi ngan korang cter pasal aku g outstation semalam..mmg penat...panas...bahang...tuhan saje yg tau..tapi...demi negara,demi mencari rezki yg halal dan sesuap nasik..aku tahan je sume tu..hehee..pagi tu aku bgn ngan masasnyer sebab dah tau kene kuar arinie..nak je aku pejam mate wat xtau je pasal kene g melaka hari tu..hehe..pas mandi2 kejut paan..trus kuar..nak g amek kete comp,abg namran nak ikot skali..kire dah ok la tu..hehe..so ktrg be3 kuar la skali..sampai sane cepat gak la...tapi panas yg amat sangat...ktrg macam xsggp nak kuar dari aircond kete time tu..tapi nak cepat balik, kene wat gak tengah panas..

aha...nengok pada gambar aku tu..gua dah bukak rambut..heheheh..bukak2 tu jadi afro lak...hahaha..gler tul..tapi xpe..mujur aku tetap comel..time keje tu..ngah panas..fuh...smpai bepeluh2...
nampak x peluh aku??hehehe..hurm..sempat lagi dorang amek gambar time tu..hehehe...tapi xpe..asal ade gambar aku..hehehe..dah nak siap keje tu..dah nak malam dah..dalam kol 8 malam mcam tu ktrg grak balik...tapi sempat je singgah makan dulu kat senawang...hehehe..tgk pada kedainyer org ramai gler....tapi rupenyer menunggu seket pnyer lame la...haduh...
ha...time nie aku ngah tunggu nasi aku la nie..sambil tu mesej dulu...hehehe..nasi aku mane??haduh..dekat sejam gua tunggu beb...paan nie cukup pantang kalu nunggu lelame pasal nasik nieh..hehehe..sabar ye paan...tgk aku leh sabar...hhehe..







tapi at last sampai jugak..pas melantak..ktrg gerak balik la..balik2 je trus je edit gambar..nak letak dalam nie la..hehehe
so...aku rase sampai sini dulu la kot..heheh..nanti ade mase..aku letak pic lagi n melalut dalam nie lagi k...buat mase skunk nie..korang layan dulu k......tata....

4 comments:

zolberlyder said...

bgun dgn masasnya..hmm..perkataan ini mesti di masukkan kedlm kamus dewan..haha...

Namran Hussin said...

muaahhaa.. sengal tak igt nye kene tunggu lama2 time nk makan..
da la lapao nacik.. seharian berkerje keras..

walopon aku cume drive dan tukang amik gambar..

tp next week nye teros demam.. hahahaha.a.

zolberlyder said...

hahha..thanks to hawk jadi jurufoto and driver macam shumacher..hahaha...

X said...

encik nam jd photographer ke? gile ah.. smart abeh.. rambut smart gile.. bile nak masuk ofis nak tgk